nellyahlander

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Måndag....elr nått

Av Nelly Åhlander - 19 november 2012 21:12

Shoo, jag Kid, Colin och Johanna va iväg till Heby och badade. Dom har typ gjort om i badhuset, vilket va jätte fint! De va skit kul Colin och jag åkte Rutchelkana (....STAVNING...!) :P vilket oxå va jätte kul!! Inte bara för att vi bröt mot typ alla regler som finns....:D utan oxå för att vi slog allas rekord!!! VI ÄR LIXOM KUNGARNA PÅ DE!! ....typ... ! Och nu ligger jag i sängen och pluggar...vilket är de tråkigaste som finns!!! Imorrn har vi fotbolls träning, som kommer bli mega fuuun! <3 ha de! Kram <33

Mee
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nelly Åhlander - 9 december 2012 15:57

Hej, skit kul dag!! De började med att pappa, jag och Melvin skulle åka till lapphällarna (ett ställe där man åker pulka osv) när vi hade gjort de i typ en timme så skulle vi till farmor och farfar i fika. Men dom va inte hemma så då gick vi in i "ma...

Av Nelly Åhlander - 7 december 2012 12:35

Hej, har precis vaknat....jag drömde om att de va sommar, typ 30 grader och uppe på häst ryggen! SAKNAR!!! Tittade ut, och dog! Men när jag gick upp så tog jag en macka lite te, och svampbob på teven :P bra start på dagen!! Om nåra timmar kommer Tu...

Av Nelly Åhlander - 6 december 2012 21:24

Tjena, har gått o förälskat mej i ke$has nya!! Die Young!! I HEAR YUOR HEART BEAT TO THE BEAT OF THE DRUMS!! ...

Av Nelly Åhlander - 6 december 2012 16:14

Tjo, har vilat hela dan idag o de lönar sej! Jag börjar bli friskare ! JAG MÅSTE BLI FRISKARE!! Jag längtar så enormt mycke tills imorrn! Vill aldrig att lektionerna ska ta slut! ...

Av Nelly Åhlander - 6 december 2012 09:51

Hej, vaknade allt kändes bra tills...jag skulle pröva min röst! Fan jag låter som en döende gås!! Blääää. Men imorrn måste jag va friks för då ska jag ha ridning o de e olagligt o missa. Idag annars så kommer jag paxa soffan rästen av dan, kanske...

Presentation


Tjena!
Kul att du hittade hit!
Mitt namn är Nelly Åhlander. En 11-årig tjej som skriver i sin blogg om ridning, shopping, fotboll, bilder som jag ritat och knäppt. Hoppas ni gillar min blogg och att vi ses igen! Hare bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

gästbok

bloglovin

Hej, följer ni mej på bloglovin? där kan du följa alla dina favorit bloggar. och du slipper missa et enda inlägg! de vore as skysst av dej om du ville följa min blogg. de är helt gratis och va med!! http://www.bloglovin.com/sv

omröstning

hur ofta läser du min blogg
 en gång i månadan
 varannan vecka
 en ggr i veckan
 2-3 ggr i veckan
 varje dag
 flera gånger varje deg

Ovido - Quiz & Flashcards